30.9.09

省錢面膜 ~ 奶粉面膜

園丁朋友近日的皮膚出奇地變得有光彩, 我們一班同事都覺得很奇怪, 所以今天午飯時來個大迫供. 追問他是否拍拖啦, 轉用那隻護膚品啦........ 在一輪迫供後, 得了一個大發現!
同事原來在一個月前一樣向她的朋友迫供, 供出一個園丁諗都諗唔到既新 DIY面膜. 原來同事的朋友在書中看到, 用1-2湯匙全脂奶粉 + 適量水份, 調成比較稠糊狀, 當面膜塗在面上, 乾後用溫水沖淨即可, 據說可令皮膚白滑帶光澤.
同事仲提醒園丁們, 她想起園丁曾提過, 最好是在每晚洗澡前, 先潔面, 再塗上面膜(最平的)都可以, 跟住洗澡, 浸浴, 讓水蒸氣幫助吸收面膜的精華, 洗完澡後便可以洗去面上的面膜, 養成習慣, 一個月下來便這樣了, 真的便宜到不得了.
不過, 平歸平, 最重要的是, 園丁有無此份恆心呢? 不過, 既然如此容易, 一舉兩得, 下班後買罐小庄的回家啦!

沒有留言:

發佈留言