29.9.09

'蛋腐果'減肥法

園丁剛聽到台灣流行過的 '蛋腐果' 減肥法. 未知美人們是否有聽過呢?
即是'皮蛋' + '豆腐' + '蔬果', 每天要有一餐, 一個月下來可以瘦 2-3kgs. 就是這麼簡單? 園丁即上網找找 ~ 哦, 是一位醫生自己曾用的方法, 由 Fat 醫師變了 Fit 醫師.
詳細了解後, 理念都是要用這一餐控制在 200 Kcal 內, 平衡了一天不會吃超標. 園丁想, 其實美人們跟園丁一樣, 一天的早餐及午餐一般都要在外吃, 那能控制到呢? 晚飯回家, 皇母娘娘一定有餸有湯, 怕你在外頭無啖好食, 食味精餐, 那可以 keep fit 呢? 所以便變了 keep fat 囉!
園丁亦曾經試過 :
食肉減法 ~ 失敗, 因為食到見到肉都驚, 園丁怕未成功已經膽固醇超錶!
醫院減肥法 ~ 失敗, 原因都是太多肉了......
減肥湯 ~ 半成功, 不過有副作用, 不知何解, 在過程中手臂出現了很多的脂肪粒, 到現在都有...
平衡飲食 ~ 最成功,不過好考你的意志力.....
所以, 這次園丁都是用此方法, 慢慢減, 因為太快, 園丁怕出皺紋啊......... : (
園丁決定比點壓力自己, 把每天的減肥飲食資料及痛苦經歷寫在下來: *Begonia KeepFit Garden*
等自己可以日日睇到, 鞭策吓自己, 唔好輕易放棄.
如果美人們都有意思找個伴, 一齊減肥, 比個電郵園丁啦, 我地可以一切互相勉勵一吓!

沒有留言:

發佈留言